Monday, June 1, 2009

~~monday blues~~

monday blues...itulah tajuk aku hari ni...
mmg blues abislah pg isnin ni..
mls tul nk keje arini..
so apa lg..aku pun melepakkan diri aku ni ngn geng2 oral
kat kelas..
hehehe....

tup2...dlm kul 10am aku dpt cal yg ada org
nk dtg visit MAS...n aku dimintak sebagai guide dieorg lah
utk tour dlm ENGG MAS nie...
as usual,after brieffing skit dr TRNG DEPT...aku bwk dieorg p workshop n masuk melawat aircraft...dak2 ni dr Sek Agama Rakyat Chemor,Perak...
budak2 drjh 5 & 6 je..so xde can nk usha2 skit..hahaha!!


dak2 ni kat workshop slideraft


tp dlu aku pernah gak la guide awek2 jepun yg dtg buat visit kat ENGG MAS nie..awek leh tahan gak la..tp sayang semua xleh cakap bahasa english pun...apatah lg bahasa melayu..semua bende aku explain dieorg anguk-anguk hait-hait je..aduhhhh.....!!!!!!frust- frust...huhuhu!!!



miss yuki-interpreter dak2 jepun ni


a memory to keep it...hihihi


so...as till end of the day...
aku xkeje langsung..
end another day of monday's blues...hahah!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home