Thursday, June 4, 2009

~~back to hometown~~

dah mls sgt aku nk keje mggu nie coz my mind alwiz thinking about my kg je...dah xsbr dah nk blk nk lepak2 kat umah ayah dan bonda...im eager to be at home rite now..huhuhuh
abis je keje kul 5.30ptg..aku terus naik bas dr airport subang kul 5.40...mls nk p klia awal2 coz my flight at 7.45pm...so i will at the terminal for 2 hour b4 boarding..boring.....!!!!huhuhu!!but lucky on that day coz a lot of people also 'blk kg'...so leh la aku cuci mata jap tgk org lalu lalang...hihihi..




at last i got my ticket...1/2 hour before aircraft takeoff...furthermore unlucky also coz my plane park at gate A9 which is so far...



so i need to walk fast to catch-up my plane...huhuhuh...xleh nk cucimata jap kat duty free area...




then safely boarding the plane and fly away...xsempat nk snap pic lam kapal coz nk cepat sgt...smpi dlm kapal pun semua dah boarding..aku antara yg last masuk...hihihihi...that all lah my stories to hometown...till then..have a nice weekend everybody..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home